Henter flere produkter...
Når du gennemfører din ordre får du automatisk en foreløbig ordrebekræftelse. Når ordren efterfølgende er blevet godkendt får du den endelig bekræftelse med leveringstider m.m. Den væsenligste årsag til de udebliver skyldes, at der er oplyst en fejlagtig emailadresse eller de blot er havnet i dit spamfilter. Vi har dog tidligere oplevet problemer med gmail og Hotmail. Har du modtaget den foreløbige ordrebekræftelse, men ikke den endelige, kan det skyldes at vores Kundeservice har brug for at kigge på ordren. Har du ikke modtaget den endelige bekræftelse inden for 1 arbejdsdag bør du kontakte Kundeservice.
Når din ordre pakkes sendes der automatisk en besked pr. mail med information omkring levering og forsendelsesnummer. Har du valgt at afhente din pakke i en Hööks-butik vil den ikke kunne spores, men du modtager en SMS, når pakken er klar til afhentning. Du vil også kunne se ordrestatus på Mine Sider.
Din pakke ligger ca. 14 dage hos Postnord. Du får to SMS-adviseringer og efterfølgende en påmindelse pr. brev. Hvis pakken ikke afhentes sendes den retur og du vil blive debiteret 150 kr. for de omkostninger en uafhentet pakke medfører. Bemærk at det ikke regnes som brug af fortrydelsesretten hvis du ikke afhenter din pakke eller nægter modtagelsen.
Hvis du ikke afhenter din pakke returneres den som ej indløst. Du vil blive debiteret 150 kr. for de omkostninger en uafhentet pakke medfører. Bemærk at det ikke regnes som brug af fortrydelsesretten hvis du vælger ikke at afhente din pakke.
Hvis du ønsker sendt til en anden leveringsadresse end din egen, så udfyld dine egne adresseoplysninger i kasssen. Indtast efterfølgende den ønskede leveringsadresse under "Levering".
Ja du vil sagtens kunne returnere eller ombytte i en af vores fysiske butikker. Følgesedlen virker som en kvittering.
Nej, du kan ikke kombinere dine personlige rabatter med andre tilbud. På Mine Sider kan du se dine aktuelle personlige tilbud. Tilbuddene gælder normalpris og kan ikke kombineres med andre rabatter eller tilbud. Har du flere aktive rabatter som gælder samme produkt fratrækkes kun én rabat.
Klik på den orange knap "Indløs rabatkode" i kassen (trin 1) og indtast rabatkoden. Bemærk at rabatkoder ikke kan anvends med andre rabatter og tilbud.
Nej, du kan ikke selv ændre din mailadresse på Mine Sider. Kontakt venligst Kundeservice, så hjælper vi dig herfra.
Hvis du ikke længere ønsker at modtage vores nyhedsbreve, så kan du afmelde dig via det link, der findes aller længst nede i alle nyhedsbrevene. Du kan også afmelde dem ved at ændre dine indstillinger På Mine Sider under "Min profil".
Ændringer kan kun ske, så længe ordren ikke er sendt til pakning. Ønsker du din ordre ændret så ring til kundeservice snarest muligt på 33 60 87 40.
Hvis du er flyttet så kan du ændre din adresse på Mine Sider. Log ind og klik på "Min profil" og efterfølgende "Opdater information".
Du kan naturligvis også kontakte Kundeservice.
Albuen 17B
6000 Kolding
E-mail: kundeservice@hooks.dk
Telefon kundeservice: 33 60 87 40
BOM!
Webbläsaren du använder är diskad.
Vi rekommenderar dig att uppleva nya hemsidan med någon av följande webbläsare:
Google Chrome, Safari, Firefox eller Microsoft Edge.