• 60 dages returret
  • Sendes inden for 10 hverdage
  • Sikker handel
  • Mindste ordreværdi er 200 kr

Mine favoritter

Henter flere produkter...

Oftest stillede spørgsmål

Er min bestilling gået igennem?

Når du gennemfører din ordre får du automatisk en foreløbig ordrebekræftelse. Når ordren efterfølgende er blevet godkendt får du den endelig bekræftelse med leveringstider m.m. Den væsenligste årsag til de udebliver skyldes, at der er oplyst en fejlagtig emailadresse eller de blot er havnet i dit spamfilter. Vi har dog tidligere oplevet problemer med gmail og Hotmail. Har du modtaget den foreløbige ordrebekræftelse, men ikke den endelige, kan det skyldes at vores Kundeservice har brug for at kigge på ordren. Har du ikke modtaget den endelige bekræftelse inden for 1 arbejdsdag bør du kontakte Kundeservice.

Hvor er min ordre?

Når din ordre pakkes sendes der automatisk en besked pr. mail med information omkring levering og forsendelsesnummer. Har du valgt at afhente din pakke i en Hööks-butik vil den ikke kunne spores, men du modtager en SMS, når pakken er klar til afhentning. Du vil også kunne se ordrestatus på Mine Sider.

Hvor længe bliver pakken liggende på udleveringsstedet?

Din pakke ligger ca. 14 dage hos Postnord. Du får to SMS-adviseringer og efterfølgende en påmindelse pr. brev. Hvis pakken ikke afhentes sendes den retur og du vil blive debiteret 150 kr. for de omkostninger en uafhentet pakke medfører. Bemærk at det ikke regnes som brug af fortrydelsesretten hvis du ikke afhenter din pakke eller nægter modtagelsen.

Hvad sker der, hvis ikke jeg afhenter min pakke?

Hvis du ikke afhenter din pakke returneres den som ej indløst. Du vil blive debiteret 150 kr. for de omkostninger en uafhentet pakke medfører. Bemærk at det ikke regnes som brug af fortrydelsesretten hvis du vælger ikke at afhente din pakke.

Er det muligt at få min ordre leveret til en anden adresse?

Hvis du ønsker sendt til en anden leveringsadresse end din egen, så udfyld dine egne adresseoplysninger i kasssen. Indtast efterfølgende den ønskede leveringsadresse under "Levering".

Kan jeg ombytte eller returnere varer købt i webshoppen i en fysisk butik?

Ja du vil sagtens kunne returnere eller ombytte i en af vores fysiske butikker. Følgesedlen virker som en kvittering.

Kan man kombinere rabatter med andre nedsatte priser?

Nej, du kan ikke kombinere dine personlige rabatter med andre tilbud. På Mine Sider kan du se dine aktuelle personlige tilbud. Tilbuddene gælder normalpris og kan ikke kombineres med andre rabatter eller tilbud. Har du flere aktive rabatter som gælder samme produkt fratrækkes kun én rabat.

Jeg vil benytte en rabatkode, hvordan gør jeg det?

Klik på den orange knap "Indløs rabatkode" i kassen (trin 1) og indtast rabatkoden. Bemærk at rabatkoder ikke kan anvends med andre rabatter og tilbud.

Kan jeg selv ændre min mailadresse på Mine Sider?

Nej, du kan ikke selv ændre din mailadresse på Mine Sider. Kontakt venligst Kundeservice, så hjælper vi dig herfra.

Hvordan afmelder jeg nyhedsbrevene?

Hvis du ikke længere ønsker at modtage vores nyhedsbreve, så kan du afmelde dig via det link, der findes aller længst nede i alle nyhedsbrevene. Du kan også afmelde dem ved at ændre dine indstillinger På Mine Sider under "Min profil".

Kan jeg ændre min ordre?

Ændringer kan kun ske, så længe ordren ikke er sendt til pakning. Ønsker du din ordre ændret så ring til kundeservice snarest muligt på 33 60 87 40.

Jeg er flyttet, hvordan ændrer jeg min adresse?

Hvis du er flyttet så kan du ændre din adresse på Mine Sider. Log ind og klik på "Min profil" og efterfølgende "Opdater information".
Du kan naturligvis også kontakte Kundeservice.

BOM!

Webbläsaren du använder är diskad.

Vi rekommenderar dig att uppleva nya hemsidan med någon av följande webbläsare:

Google Chrome, SafariFirefox eller Microsoft Edge.