• 60 dages returret
  • Sendes inden for 1-2 hverdage
  • Sikker handel
  • Mindste ordreværdi er 200 kr

Mine favoritter

Henter flere produkter...

Oftest stillede spørgsmål

Point og bonus

[Faq fraga="Hvilket medlemsniveau har jeg?"]

Information om bonuspoint, tilbud og eventuelle bonuschecks findes på Mine Sider. Hvis dit medlemsniveau stiger, får du information om de nye fordele og tilbud pr. e-mail. Vi arbejder på at udvikle Mine Sider med mere information.

[/Faq] [Faq fraga="Hvornår kan jeg se pointene for det jeg har købt i dag?"]

Point beregnes først, når din ordre afsendes fra vores lager. Gælder også eventuelle restordrer, der først leveres senere.

[/Faq] [Faq fraga="Hvor mange bonuspoint får jeg på mine køb?"]

Bonuspointene beregnes ud fra summen af dine samlede køb i indeværende kalenderår.
Købesum mellem 0-1.999 kr. giver 1 kr. 1 point
Købesum melllem 2.000-5.999 kr. giver 1 kr. 1 point
Købesum mellem 6.000-9.999 kr. giver 1 kr. 2 point
Købesum over 10.000 giver 1 kr 3 point

[/Faq] [Faq fraga="Hvordan bruger jeg mine bonuspoint?"]

Som medlem optjener du point på alle dine køb. Når du har min. 2.000 point udbetales de i form af en bonuscheck som er gyldig i 3 måneder. Du har efter udbetaligen 0 point og i stedet en bonuscheck som vises på Mine Sider. Når du er logget ind på hooks.dk vises den også ved kassetrinnet, hvor du kan vælge at aktivere den. Der fratrækkes efterfølgende rabat på ordren. Vil du anvende en bonuscheck i en af vores butikker oplyser du blot dit telefonnummer ved kasssen.

[/Faq] [Faq fraga="Hvad sker det med mine point ved retur/reklamation?"]

Point modsvarende din retur/reklamation vil blive modregnet din pointsaldo. Hvis en check netop er blevet udbetalt og du ingen point har vil din saldo gå i minus.

[/Faq] [Faq fraga="Hvad sker det med min bonuschek, hvis jeg returnerer en eller flere varer?"]

Hvis du har anvendt en bonuscheck og returnerer hele ordren låser vi din bonuscheck op igen.

[/Faq] [Faq fraga="Hvordan anvender jeg en bonuscheck?"]

Bonuschecks er tilknyttet dit kundnummer både på hooks.dk og i vores butikker. På hooks.dk kan du selv aktiverer den check du ønsker at anvende, når du er logget ind. I vores butikker kan du anvende dine bonuschecks ved at oplyse dit telefonnummer.

[/Faq] [Faq fraga="Hvad sker der med eventuelle bonuschecks og point, hvis jeg opsiger mit medlemskab?"]

Eventuelle indestående point og bonus bortfalder ved opsigelse af medlemskabet. Hvis du på et senere tidspunkt igen ønsker at blive medlem, oprettes der et nyt mellemskab uden point og andre fordele fra det tidligere medlemskab.
Vær opmærksom på at du ikke vil kunne logge ind, hvis du skulle ønske at handle på hooks.dk.

[/Faq] [Faq fraga="Skal jeg oplyse om mine rabatter og personlige tilbud, når jeg handler i en af butikkerne?"]

Når du handler i en af vores butikker skal du oplyse dit telefonnummer. Dine medlemsrabatter og tilbud fratrækkes automatisk.
Bonuschecks fratrækkes ikke automatisk. Er du usikker på om du har en bonuscheck, så spørg gerne ved kassen.

[/Faq]

Ordre

[Faq fraga="Hvilke køb kan jeg se på Mine Sider?"]

I øjeblikket vises kun de køb, der foretages via webshoppen eller Kundeservice. Køb foretaget i butik vises ikke. Der beregnes naturligvis point på alle køb. Point fra webkøb beregnes først, når din ordre afsendes fra vores lager. Point fra butikskøb vises dagen efter.

[/Faq] [Faq fraga="Er min bestilling gået igennem?"]

Når du gennemfører din ordre får du automatisk en foreløbig ordrebekræftelse. Når ordren efterfølgende er blevet godkendt får du den endelig bekræftelse med leveringstider m.m. Den væsenligste årsag til de udebliver skyldes, at der er oplyst en fejlagtig emailadresse eller de blot er havnet i dit spamfilter. Vi har dog tidligere oplevet problemer med gmail og Hotmail. Har du modtaget den foreløbige ordrebekræftelse, men ikke den endelige, kan det skyldes at vores Kundeservice har brug for at kigge på ordren. Har du ikke modtaget den endelige bekræftelse inden for 1 arbejdsdag bør du kontakte Kundeservice.

[/Faq] [Faq fraga="Hvor er min ordre?"]

Når din ordre pakkes sendes der automatisk en besked pr. mail med information omkring levering og forsendelsesnummer. Har du valgt at afhente din pakke i en Hööks-butik vil den ikke kunne spores, men du modtager en SMS, når pakken er klar til afhentning. Du vil også kunne se ordrestatus på Mine Sider.

[/Faq] [Faq fraga="Hvor længe bliver pakken liggende på udleveringsstedet?"]

Din pakke ligger ca. 14 dage hos Postnord. Du får to SMS-adviseringer og efterfølgende en påmindelse pr. brev. Hvis pakken ikke afhentes sendes den retur og du vil blive debiteret 150 kr. for de omkostninger en uafhentet pakke medfører. Bemærk at det ikke regnes som brug af fortrydelsesretten hvis du ikke afhenter din pakke eller nægter modtagelsen.

[/Faq] [Faq fraga="Hvad sker der, hvis ikke jeg afhenter min pakke?"]

Hvis du ikke afhenter din pakke returneres den som ej indløst. Du vil blive debiteret 150 kr. for de omkostninger en uafhentet pakke medfører. Bemærk at det ikke regnes som brug af fortrydelsesretten hvis du vælger ikke at afhente din pakke.

[/Faq] [Faq fraga="Er det muligt at få min ordre leveret til en anden adresse?"]

Hvis du ønsker sendt til en anden leveringsadresse end din egen, så udfyld dine egne adresseoplysninger i kasssen. Indtast efterfølgende den ønskede leveringsadresse under "Levering".

[/Faq] [Faq fraga="Kan jeg ombytte eller returnere varer købt i webshoppen i en fysisk butik?"]

Ja du vil sagtens kunne returnere eller ombytte i en af vores fysiske butikker. Følgesedlen virker som en kvittering.

[/Faq]

Tilbud

[Faq fraga="Kan man kombinere rabatter med andre nedsatte priser?"]

Nej, du kan ikke kombinere dine personlige rabatter med andre tilbud. På Mine Sider kan du se dine aktuelle personlige tilbud. Tilbuddene gælder normalpris og kan ikke kombineres med andre rabatter eller tilbud. Har du flere aktive rabatter som gælder samme produkt fratrækkes kun én rabat.

[/Faq] [Faq fraga="Jeg vil benytte en rabatkode, hvordan gør jeg det?"]

Klik på den orange knap "Indløs rabatkode" i kassen (trin 1) og indtast rabatkoden. Bemærk at rabatkoder ikke kan anvends med andre rabatter og tilbud.

[/Faq] [Faq fraga="Rabatkoden jeg fandt på nettet virker ikke, hvorfor?"]

Der er findes både falske og forældede rabat koder på nettet. Aktive rabatkoder finder du i vores nyhedsbreve.

[/Faq]

Profil

[Faq fraga="Kan jeg selv ændre min mailadresse på Mine Sider?"]

Nej, du kan ikke selv ændre din mailadresse på Mine Sider. Kontakt venligst Kundeservice, så hjælper vi dig herfra.

[/Faq] [Faq fraga="Hvordan afmelder jeg nyhedsbrevene?"]

Hvis du ikke længere ønsker at modtage vores nyhedsbreve, så kan du afmelde dig via det link, der findes aller længst nede i alle nyhedsbrevene. Du kan også afmelde dem ved at ændre dine indstillinger På Mine Sider under "Min profil".

[/Faq] [Faq fraga="Kan jeg ændre min ordre?"]

Ændringer kan kun ske, så længe ordren ikke er sendt til pakning. Ønsker du din ordre ændret så ring til kundeservice snarest muligt på 33 60 87 40.

[/Faq] [Faq fraga="Jeg er flyttet, hvordan ændrer jeg min adresse?"]

Hvis du er flyttet så kan du ændre din adresse på Mine Sider. Log ind og klik på "Min profil" og efterfølgende "Opdater information".
Du kan naturligvis også kontakte Kundeservice.

[/Faq]

Øvrigt

[Faq fraga="Hjemmesiden ser mærkelig ud/virker ikke - hvad gør jeg?"]

Dette kan skyldes, at gammel historie er blevet gemt, hvilket betyder, at tidligere problemer forbliver, og at webstedet ikke fungerer korrekt. Du skal muligvis rydde cache og cookies. Hvis ikke det hjælper, skal du kontakte kundeservice.
Information, der kan hjælpe os med fejlfinding: Oplevet fejltype. Type anvendt enhed (telefon / desktop / tablet, pc / mac, Android / iPhone). Browserversion.

[/Faq]

    BOM!

    Webbläsaren du använder är diskad.

    Vi rekommenderar dig att uppleva nya hemsidan med någon av följande webbläsare:

    Google Chrome, SafariFirefox eller Microsoft Edge.